Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка ABS и ASR при 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
    Не е хвърляне на боб , а добиване на идея за възможни причини , за да не ни правят майсторите на глупаци - сам пишеш че са ти казали централа!!!
    А при мен не съм си и мислил за акумулатор защото е на година....
    Не е така. Аз направих диагностика и след това консултация. А тук това го нямаме
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
      ABS дава ли ти го като грешка или само ASR?
      Понеже ако е само второто има един мн гаден проблем,който не се хваща и при диагностика и на мен лично ми отне около седмица ровене и часове в четене за да отстраня проблема сам
      Но при слаб акумулатор винаги изрежда грешки на всички системи ABS,ASR,VDC,EBD и т.н.
      незнам с какво оборуване ти е колата
      ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК
      Алфа 156 1,8ТС 1998г

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК
        "... ако алтернаторът му е наред и вдигне там 13.8V те би трябвало да загаснат. Май и заряда трябва да провери. Че наистина го има посочения от теб момент.
        И все пак лелка Диагностика си е the best"
        При определени случай ABS качва грешка от сорта "main relay failure" и тогава светва ASR, VDC и гасне след минаване през изключване от контакт. Така, че има го проблемът гаден акумулатор.
        От гаден акумулатор може да качи грешка и в ЕКУ-то General failure system и тогава ти дава да ходиш в сервиз на дисплея. След рестарт единствено - всичко е ОК, но грешката е записана в компа
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          Не е така. Аз направих диагностика и след това консултация. А тук това го нямаме
          Не ме интересува как го правиш ти ,за мен е важно като ида при майстор да съм подготвен с някакви варианти,а не да кимам одобрително,че то иначе идеята на форумите просто се губи.... плюс това на диагностика могат да излязат няколко неща и ако майстора е разбирач като нас се ражда някаква нова версия и се почва ходене по мъките.И като цяло какво сте се хванали за тая диагностика,добрия майстор я ползва като помощно средство след като вече има теория за нещата....
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
            Не ме интересува как го правиш ти ,за мен е важно като ида при майстор да съм подготвен с някакви варианти,а не да кимам одобрително,че то иначе идеята на форумите просто се губи.... плюс това на диагностика могат да излязат няколко неща и ако майстора е разбирач като нас се ражда някаква нова версия и се почва ходене по мъките.И като цяло какво сте се хванали за тая диагностика,добрия майстор я ползва като помощно средство след като вече има теория за нещата....
            Не си прав и не ми се спори за ролята на диагностиката. Не напразно вече всички системи на колите можеш да ги провериш с комп.
            А това, че много от "майсторите" пишат, че правят диагностика, но не могат да интерпретират нещата или говорят глупости за да вземат повече пари - това е българската простотия. Ето ти пример - караш и ти светва чекът, колата започва да ти харчи повече - къде и е проблемът? Без диагностика. Аз мога да ти изброя няколко причини и то все скъпи. Всички ли ще ги пробваш?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
              ми да беше написал какъв е гадния проблем, как си го открил и как си го отстранил, а? Не се вкарвайте във филми, направете диагностика, вижте кой датчик е дал фира и го сменете. Тва с акумулатора са празни приказки, като запали колата и заработи алтернатора няма значение колко зле е акумулатора. Колегата дето споделя проблеми при въртене на гуми в сняг - нормално е да светнат всички лампи щото всички данни постъпващи в компа на АБС са от колелата, а те се движат с различна скорост при боксуване, а датчика за движение на автомобила отчита, че колата е на място и системата се шашка. Същото се получава и при дрифт с ръчна спирачка - таблото грее, като коледна елха. Ама бас ловя, че след излизане от пряспата и прекратяване на боксуването всичкко гасне и си е ОК
              Е ти май нещо ми се скара ?
              Изрично го попитах колегата какво точно му изписва като грешка,за да не се отклоняваме от темата.
              Мога да ти напиша за още 5 подобни грешки но пак няма да му помогнем.
              Акумулатора дори и на година да е пак може да прави мизерии.
              Затова се препоръчва преди зима,винаги да му се прави една хубава и бавна зарядка!
              Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
              Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
              Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
              Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
              Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                Не си прав и не ми се спори за ролята на диагностиката. Не напразно вече всички системи на колите можеш да ги провериш с комп.
                А това, че много от "майсторите" пишат, че правят диагностика, но не могат да интерпретират нещата или говорят глупости за да вземат повече пари - това е българската простотия. Ето ти пример - караш и ти светва чекът, колата започва да ти харчи повече - къде и е проблемът? Без диагностика. Аз мога да ти изброя няколко причини и то все скъпи. Всички ли ще ги пробваш?
                Аз също не искам да споря, и си прав че има неща и лампи които могат да значат много неща и там диагностиката е единственото решение,но има много други специфични проблеми с които ако някой се е сблъсквал то ще улесни и твоя и живота на майстора...
                Ето този проблем който коментираме си мисля че не записва грешка която да разчетеш на диагностика....
                Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
                  Аз също не искам да споря, и си прав че има неща и лампи които могат да значат много неща и там диагностиката е единственото решение,но има много други специфични проблеми с които ако някой се е сблъсквал то ще улесни и твоя и живота на майстора...
                  Ето този проблем който коментираме си мисля че не записва грешка която да разчетеш на диагностика....
                  Хм, позволи ми да не се съглася. Щом светва чекът - проблема е хванат или поне си насочен. От там - мислиш и гледаш
                  Last edited by NightRider; d.m.y г., 14:00. Основание: Уточнение
                  Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                  156 1.8TS 16V (01.2001)
                  147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                  0879369082

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Kamen666 Покажи съобщение
                    Е ти май нещо ми се скара ?
                    Изрично го попитах колегата какво точно му изписва като грешка,за да не се отклоняваме от темата.
                    Мога да ти напиша за още 5 подобни грешки но пак няма да му помогнем.
                    Акумулатора дори и на година да е пак може да прави мизерии.
                    Затова се препоръчва преди зима,винаги да му се прави една хубава и бавна зарядка!
                    Първо светва "ABS system falture" веднага след това "ASR system falture" . Гася и пак паля - няма ефект пак се появяват. Един път на 10 пъти не се появяват, но потегля ли след 200 метра при натискане на спирачката - ето ги пак. Нямам идея вече какво става. Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.

                    Comment


                    • #25
                      На мен така ми светнаха VDC, ABS след като ми направиха задницата (амор. и втулки) и като излязах след 200м светнаха, айде обратно в сервиза, решението бе елементарно. В сервиза са ми направили стенд само на задницата, а като се върнах направиха и на предницата и така бе разрешен проблема.
                      ex Алфа 147 1.9 JTD 8V 115CV "+" 140CV

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Light Покажи съобщение
                        ....Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.
                        A така!
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Light Покажи съобщение
                          Първо светва "ABS system falture" веднага след това "ASR system falture" . Гася и пак паля - няма ефект пак се появяват. Един път на 10 пъти не се появяват, но потегля ли след 200 метра при натискане на спирачката - ето ги пак. Нямам идея вече какво става. Само да минат празниците и диагностиката ще си каже думата.
                          Това вече е друго,няй-вероятно имаш проблем със захранването на централата,щом остават да светят след като запалиш...............Успех на диагностиката,дано открият проблема
                          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                            Това вече е друго,няй-вероятно имаш проблем със захранването на централата,щом остават да светят след като запалиш...............Успех на диагностиката,дано открият проблема
                            Мъри, ами аконякое кабелче на датчик има оголена изолацийка и от време на време дава на късо, пак ще свети. Не плаши така човека
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              диагностиката със сигурност ще си каже думата, но смятам ,че е от акумулатора, при мен ,преди да го сменя често ми даваше грешката, която е описана, но нямаше ядове след като загася и пак запаля, откакто съм с нова батерия ,обаче, не съм имал ядове...., пък и не съм счел за необходимо да ходя при всяко свирване на компа на диагностика..., но при положение, че грешките остават на борда е редно да се отиде на една диагностика
                              Last edited by achov; d.m.y г., 22:34.
                              147 JTD

                              Comment


                              • #30
                                Я виж под горната кора на волана има една малка черна букса,разкачи я,почисти я и я закачи пак и за всеки случай е пристегни с една опашка.
                                Hyundai i40 - 13 - CRDI - Powered By TST Racing
                                Suzuki Grand Vitara - 07 - AWD EX
                                Alfa 156 - 1.9 JTD - 03 - Powered By TST Racing + K&N Filter - EX
                                Kawasaki Ninja ZXR - 06 -The Fastest
                                Honda PCX150 - 15 - The Cheapest

                                Comment

                                Working...
                                X